MOEILIJKE DINGEN MAKKELIJK MAKEN

Een goed geordende administratie is belangrijk voor u als ondernemer !

Dekens Administratie is dealer van Snelstart. SnelStart biedt een compleet pakket aan administratieve software voor het midden- en kleinbedrijf.
De SnelStart-programmatuur is eenvoudig in gebruik. Na installatie kunt u vaak zonder handleiding of andere uitleg aan de slag.
SnelStart werkt uiterst plezierig en heeft een zeer logische gebruikersstructuur. Dit maakt Snelstart geschikt voor vrijwel alle ondernemingen groot of klein, ongeacht in welke branche de onderneming actief is. Het programma is zo ingericht dat u geen zware boekhoudkundige achtergrond nodig heeft om er mee te werken. Het pakket is modulair opgebouwd. U schaft alleen aan wat u nodig heeft.

Daarnaast biedt SnelStart een unieke mogelijkheid om op een snelle en eenvoudige manier informatie tussen relatie en administratiekantoor uit te wisselen. Zelf uw administratie inboeken, het bestand per e-mail of diskette verzenden aan ons kantoor en u krijgt de administratie gecontroleerd en indien nodig gecorrigeerd retour. Onderwijl kunt u gewoon doorwerken binnen uw software. Dit werkt zeer efficiënt, kostenbesparend.

Uiteraard kunnen wij u helpen bij het maken van de juiste modulekeuze alsmede zorg dragen voor een optimale indeling en implementatie van uw SnelStart pakket.
Mocht u extra ondersteuning wensen bij de overgang met uw administratie naar het SnelStart-programma, dan zijn wij u graag van dienst.

Kenmerken:
Wat kunt u zoal met de software van Snelstart: (uiteraard afhankelijk van de module die u aanschaft).
• Eenvoudig boekhouden
• BTW-aangifte
• Klanten en leveranciers beheren
• Automatisch betalen en incasseren
• Rekeningafschriften inlezen
• Aanmaningen
• Zoeken in boekingshistorie
• Subtotalen op kolommenbalans
• Periode-overzichten en -vergelijkingen kostenplaatsen
• Gegevens importen / exporteren
• Overzichten / grafieken/ netwerkversie
• Uitwisselen met uw accountant
• Rekeningen maken met klanten en artikelen
• Artikel en Voorraadbeheer
• Archief verzonden facturen
• Offertes
• Uitgebreide verkoophistorie
• Pakbonnen
• Prijswijzigingen
• Orderbeheer
• Verzamelfacturen
• Werkbonnen en bevestigingen
• Prijsafspraken vastleggen
• Automatische herhaalfacturen maken

Wanneer u een service-abonnement afsluit kunt u altijd tegen verschilprijs overstappen naar een uitgebreidere versie.

Diensten die wij o.a. bieden:

  • Advies bij de keuze van de juiste modules van Snelstart
  • Basisinstellingen van het programma afstemmen op uw situatie
  • Hulp bij het inrichten van de administratie
  • Hulp bij het ontwerpen van layouts in uw huisstijl
  • Hulp bij het importeren van klanten- en artikelgegevens uit andere programma’s
  • Installatie, implementatie, update installatie etc.

Voor meer informatie over de verschillende mogelijkheden kunt u ook kijken op www.snelstart.nl

Op afspraak bieden wij ondersteuning op afstand.